keyboard_arrow_right Adaugă Ofertă
keyboard_arrow_right Conectare
keyboard_arrow_right Inregistrează-te
keyboard_arrow_right Acasă
keyboard_arrow_right Industrie
keyboard_arrow_right Căutare
keyboard_arrow_right Vinde

Ajutor

Setările contului

Anunţurile mele

Pentru a posta un anunț, trebuie să completați următoarele informații în următoarele câmpuri obligatorii:
 
 
Postează un Anunț (pentru toate categoriile)
 
  • Industrie
  • Categorie
  • Subcategorie
Informații de Bază (pentru toate categoriile)
 
  • Uzură
  • Marcă
  • Model
  • An
  • Preț
  • Tva Inclus
De fiecare dată când faceți clic pe butonul URMĂTOR , asigurați-vă că ați completat câmpurile necesare.
 
Informații Tehnice (diferită pentru diferite categorii)
 
Aici trebuie să adăugați informațiile tehnice ale echipamentului / mașinii dvs.
 
Trebuie să completați câmpurile obligatorii (diferite pentru diferite categorii), verificați exemplul după cum urmează:
 
Pentru a posta un anunț în orice categorie, trebuie să completați următoarele:
 
  • Tipul motorului
  • Transmisie
  • Greutatea proprie
  • Moto ore / km
Pentru fiecare industrie / categorie / subcategorie aveți caracteristici diferite ca opțiuni. Puteți găsi cele mai multe opțiuni cu meniul derulant cu alegere multiplă pentru confortul dvs. În cazul în care echipamentul dvs. are mai multe informații tehnice decât umpluturile pe care vi le furnizăm, puteți adăuga în informațiile suplimentare ca descriere. În cazul în care echipamentul / mașina dvs. nu are toate informațiile tehnice pe care le vizualizăm, puteți săriți întotdeauna acest pas. Doar după ce ai completat câmpurile obligatorii, poți merge mai departe.
 
Echipament Adițional (diferit pentru categorii diferite)
 
Aici nu există câmpuri obligatorii, dar multe dintre opțiunile pe care le alegeți sunt mai bune pentru cumpărător pentru a vă face o idee despre echipamentul / mașina dvs.
 
Localizare și Informații Suplimentare (necesar pentru toate categoriile)
 
Locația echipamentului / mașinii dvs. este un câmp obligatoriu. Puteți completa ușor adresa selectând mai întâi un continent, o țară (din nou cu meniul derulant), apoi trebuie să tastați adresa orașului.
 
  • Locație
  • Mai multe informatii
  • descriere (Aici puteți introduce propriul text, descriind starea mașinii / echipamentului dvs. etc.)
Fotografii, Video și Fișiere (pentru toate categoriile)
 
  • Fotografiile Anunțului (Puteți încărca până la 15 (cincisprezece) fișiere doar următoarele formate: jpg, jpeg sau png)
  • Fișiere (dacă doriți, puteți atașa certificate de fișiere, specificații, talon doar în format PDF)
  • Video (aveți opțiunea de a posta un videoclip (nu este necesar)
Fișierul video poate fi încărcat de pe dispozitiv sau puteți insera link-ul YouTube de pe canalul dvs.
 
 
 
Pe măsură ce introduceți anunțul, veți afla pentru dvs. care sunt câmpurile obligatorii și care sunt opționale.
 
Dacă ați introdus cu succes datele din câmpuri, trebuie să faceți clic pe butonul Previzualizați și Salvați Anunțul pentru a încărca anunțul. În cazul în care informațiile pe care le-ați introdus nu sunt suficiente, nu veți putea continua, ci va fi returnat în locul în care trebuie să introduceți informațiile obligatorii pentru anunț. În cazul în care nu aveți sau nu cunoașteți niciunul dintre informațiile din câmpurile solicitate, încercați să tastați 0 (zero) sau ne puteți contacta. Când publicați un anunț, veți avea opțiunea de a comunica cu un administrator prin chat-ul live afișat în partea DREPT a ecranului. Anunțul dvs. nu va fi publicat decât dacă faceți clic pe butonul SALVA din ambele colțuri din dreapta. După aceea, veți avea opțiunea de a vă promova anunțul. În cazul în care nu doriți să promovați anunțul, alege a treia opțiune FĂRĂ PROMOȚIE și butonul Salvează și închide. Acum puteți vedea lista cu toate anunțurile dvs., unde puteți copia cu ușurință aceleași caracteristici ale anunțului cu acest buton  și puteți face modificări în funcție de următorul aparat pe care doriți să îl publicați.
 
De asemenea, puteți EDITA anunțul dvs. apăsând butonul . Sau dacă aveți nevoie, puteți dezactiva un anunț, faceți clic pe această .

Mesaje

Serviciile de mesagerie și discuții sunt absolut în timp real dacă ambii utilizatori sunt online. Dacă Vânzătorul sau Cumpărătorul pe care îl trimiteți în prezent este offline, acesta va fi informat imediat, deoarece informăm destinatarul căruia ați trimis mesajul și acesta va face parte din corespondența istoric pe site-ul Sales Machinery atunci când utilizatorul se conectează din nou. Prin intermediul platformei Sales Machinery, puteți trimite și primi mesaje și puteți avea conversații cu anumite persoane / companii despre anunțurile Sales Machinery.
 
Când vă înregistrați în calitate de dealer în Sales Machinery, puteți primi solicitări online de la potențiali cumpărători și puteți intra în contact cu aceștia prin intermediul sistemului nostru de chat online pentru confortul dvs.
 
Acest serviciu este valabil numai pentru utilizatorii înregistrați
Sistemul de mesagerie are două vizualizări:
  • Chat mic
  • Chat mare
Chatul Mic este afișat întotdeauna atunci când este deschis în colțul din dreapta jos al site-ului, atunci când este deschis printr-un dispozitiv cu ecran lat (laptop, computer cu monitor) sau în partea de jos a ecranului în dispozitive non-panoramice (telefoane, tablete). Poate sta acolo fără să te împiedice să răsfoiești prin diverse lucruri la Vânzări și să-l folosești atunci când ai nevoie.
 
Chatul mare este localizat atunci când faceți clic pe pictograma căsuței poștale din meniul de sus al site-ului. Apoi se deschide întreaga pagină de mesagerie. Puteți să o utilizați atunci când sunteți într-o conversație profundă și nu doriți să vă distrageți de la conversație chiar acum și când nu trebuie să folosiți restul site-ului la un moment dat.
 
Alegerea aspectului vizualizării chat-ului dvs. depinde numai de gustul și preferințele dvs.
 
În ambele chaturi, puteți găsi următoarele elemente:
Secțiunea Conversaţii  unde puteți găsi toate corespondențele la zi;
Secțiunea Conversație unde are loc o comunicare reală între utilizatori
Secțiunea Info unde puteți găsi informații scurte despre utilizatorul la care scrii
Puteți trimite un mesaj unui vânzător în mai multe moduri:
  • Când vizualizați un anunț și doriți să trimiteți un mesaj unui vânzător, puteți găsi butonul Începe Conversația (sub informațiile vânzătorului) atunci când vânzătorul este online. În cazul în care vânzătorul este Offline, puteți trimite cererea direct din formularul de mai jos.
  • Când faceți clic pe pictograma plicului de trimitere din meniul de sus al site-ului
  • În timp ce răsfoiți pagina vânzătorului, apăsați butonul Începe Conversația din secțiunea de contact când vânzătorul este online. În cazul în care vânzătorul este Offline, puteți trimite cererea direct din formularul de mai jos.
O condiție necesară pentru utilizarea sistemului de chat Vânzări Mașini este să vă autentificați dacă nu ați făcut-o deja. În caz contrar, nu veți putea utiliza sistemul de chat.

Favorite

În pagina dvs. Favorite puteți găsi următoarele:
 
  • Anunturi Favorite
  • dealeri Favoriți
Pentru a vedea Anunturi Favorite, trebuie să faceți clic pe butonul Anunturi Favorite. Pentru a vedea dealeri Favoriți, trebuie să faceți clic pe butonul dealeri Favoriți.
În secțiunea Anunturi Favorite, puteți găsi următoarele:
 
  • Pictograma care vă permite să știți că anunțul este în Favorite
  • Imaginea principală a anunțului, care este, de asemenea, un link către anunț
  • Marca, modelul și prețul anunțului
  • Buton cu link către anunțul open_in_new
  • Buton pentru a șterge anunțul de la Favorite închis
În secțiunea dealeri Favoriți, puteți găsi următoarele:
 
  • Pictograma care vă anunță că dealerul se află în Favorite
  • Imaginea principală a dealerului, care este, de asemenea, o legătură către dealeri
  • Numele, ratingul și adresa dealerului
  • Buton cu link către dealer
  • Buton pentru a șterge dealerul din Favorite

Abonamente

După înregistrarea dealerului, nu mai aveți abonament curent. Puteți posta până la 3 (trei) anunțuri GRATUITE. După ce publicați cele 3 anunțuri gratuite, veți putea achiziționa un plan de abonament, în funcție de nevoile dvs. și de numărul de anunțuri pe care doriți să le publicați. Puteți alege dintr-o listă cu tipurile de planuri de abonament pe care le oferim. Dacă nevoile dvs. nu se încadrează în niciunul dintre planurile pe care le oferim, puteți comanda unul individual.

Pentru a reînnoi abonamentul, trebuie să faceți clic pe butonul Reînnoiește din partea de sus a paginii Anunțurile mele, apoi pe butonul Cumpărați planul, unde va apărea lista planurilor opționale. Puteți accesa această pagină din pagina Abonament / Credite / Comenzi. de asemenea, veți fi redirecționat către o nouă pagină unde puteți vedea informațiile despre comandă. De asemenea, vi se va cere să introduceți informațiile obligatorii pentru a emite o factură, precum și un formular de plată. Apoi, trebuie să apăsați butonul Comandă Acum și să continuați plata.

Actualizarea abonamentului vă schimbă abonamentul la unul mai bun până la sfârșitul perioadei valabile a abonamentului. Prețul este calculat în funcție de abonamentul pe care îl aveți în prezent și de cât timp se încheie abonamentul. Pentru a vă actualiza abonamentul, trebuie să apăsați butonul Îmbunătățiți Planul, apoi să selectați noul plan și să apăsați butonul Actualizare. Mai departe, pașii sunt identici cu cei de mai sus.

Achiziționarea unui nou abonament este anularea abonamentului dvs. curent și înlocuirea acestuia cu unul nou, deducând abonamentul dvs. curent din noul dvs. abonament. Pentru a achiziționa un nou abonament, trebuie să apăsați butonul Achiziționați un Plan Nou, apoi să selectați noul plan și să apăsați butonul Actualizare. Mai departe, pașii sunt identici cu cei de mai sus.

O comandă individuală de abonament este o solicitare pentru un plan în care alegeți ce doriți să fie planul dvs. individual și vă vom trimite un preț de preț, după cum este necesar. Pentru a plasa o comandă pentru un plan individual, trebuie să apăsați butonul Achiziționați un Plan Individual. Datele pe care trebuie să le completați sunt Număr de AnunțuriNumăr de Credite și Perioadă / Luni. În cele din urmă, apăsați butonul Trimite o Cerere și așteptați un răspuns de la noi.

Verificarea și validarea codului promoțional se face bifând caseta Am un Cod Promoțional, pe care o puteți găsi în partea de jos a paginii. Pentru a verifica și valida codul dvs. promoțional, trebuie să tastați codul promoțional în casetă și să apăsați butonul Verifică, apoi să verificați ce oferă și să apăsați butonul Aplică pentru a-l activa. Rețineți că unele coduri promoții vor înlocui abonamentul cu unul nou, iar cel nou îl va înlocui complet pe cel precedent, indiferent de ce este vorba.

Credite

Creditele sunt moneda virtuală din platforma Sales Machinery. Cu acesta, puteți achiziționa anunțuri suplimentare (în cazul în care ați atins limita permisă a pachetului dvs. actual) și să vă promovați anunțurile. Când doriți să vă promovați anunțurile și dacă nu aveți credite, va apărea un ecran de unde puteți cumpăra creditele rămase.

Puteți achiziționa credite din panoul de jos din fila Credite, există o casetă în care puteți introduce numărul de credite de care aveți nevoie. În același panou, prețul creditelor selectate va apărea corespunzător numărului de credite selectate. Butonul Comandă vă va duce la o pagină de plată.

Comenzi

În pagina Comenzi, puteți găsi informații despre istoricul comenzilor în Sales Machinery. Puteți vedea numărul comenzilor, indiferent dacă a fost plătit sau neplătit, și data plasării comenzii. De asemenea, puteți descărca factura dacă este disponibilă. Dacă faceți clic pe comandă, veți găsi detalii despre comandă: ce ați comandat, pentru ce perioadă, metoda de plată și suma totală. Pentru a descărca o factură, trebuie să apăsați butonul descărcați Factura.


Încă mai Aveți întrebări?

Agenții Noștri de Sprijin Sunt Gata cu Răspunsurile.