1. Cu ce pot folosi Mașini de vânzări?
În general, Sales Machinery este următorul loc pe piața internațională pentru mașini industriale. Fiecare dealer oficial de mașini noi și folosite, precum și companii care vând echipamente specializate și persoane fizice, sunt bineveniți să se înregistreze. Aici puteți posta reclame și vinde echipamentele dvs. la nivel auditiv la nivel mondial. De asemenea, puteți cumpăra orice echipament din principalele industrii grele, precum și piese de schimb, importante la fel de mult ca mașinile. Pentru mai multe informații, vă rugăm să urmați această pagină.
2. Cum mă pot înregistra?
Înregistrarea în Sales Machinery este extrem de ușoară pentru orice utilizator. Trebuie doar să faceți clic pe butonul Înregistrare.
Va apărea un nou formular de cont. Trebuie să selectați fie că sunteți individual sau companie.
Asigurați-vă că completați toate câmpurile necesare. Apoi bifați T&C și politica de confidențialitate.
După aceea, faceți clic pe butonul Eu nu sunt robot și alegeți imaginile necesare
Ești aproape acolo, la un singur clic distanță de ÎNREGISTRARE. Faceți clic pe Inregistreaza-te
Felicitări, acum sunteți în stare să publicați anunțuri și / sau să începeți să căutați echipamente!
3. Cum să postezi un anunț?
Pentru a posta un anunț, trebuie să completați următoarele informații în următoarele câmpuri obligatorii:
Postează un Anunț (pentru toate categoriile)
Informații de Bază (pentru toate categoriile)
De fiecare dată când faceți clic pe butonul URMĂTOR , asigurați-vă că ați completat câmpurile necesare.
Informații Tehnice (diferită pentru diferite categorii)
Aici trebuie să adăugați informațiile tehnice ale echipamentului / mașinii dvs.
Trebuie să completați câmpurile obligatorii (diferite pentru diferite categorii), verificați exemplul după cum urmează:
Pentru a posta un anunț în orice categorie, trebuie să completați următoarele:
Pentru fiecare industrie / categorie / subcategorie aveți caracteristici diferite ca opțiuni. Puteți găsi cele mai multe opțiuni cu meniul derulant cu alegere multiplă pentru confortul dvs. În cazul în care echipamentul dvs. are mai multe informații tehnice decât umpluturile pe care vi le furnizăm, puteți adăuga în informațiile suplimentare ca descriere. În cazul în care echipamentul / mașina dvs. nu are toate informațiile tehnice pe care le vizualizăm, puteți săriți întotdeauna acest pas. Doar după ce ai completat câmpurile obligatorii, poți merge mai departe.
Echipament Adițional (diferit pentru categorii diferite)
Aici nu există câmpuri obligatorii, dar multe dintre opțiunile pe care le alegeți sunt mai bune pentru cumpărător pentru a vă face o idee despre echipamentul / mașina dvs.
Localizare și Informații Suplimentare (necesar pentru toate categoriile)
Locația echipamentului / mașinii dvs. este un câmp obligatoriu. Puteți completa ușor adresa selectând mai întâi un continent, o țară (din nou cu meniul derulant), apoi trebuie să tastați adresa orașului.
Fotografii, Video și Fișiere (pentru toate categoriile)
Fișierul video poate fi încărcat de pe dispozitiv sau puteți insera link-ul YouTube de pe canalul dvs.
Pe măsură ce introduceți anunțul, veți afla pentru dvs. care sunt câmpurile obligatorii și care sunt opționale.
Dacă ați introdus cu succes datele din câmpuri, trebuie să faceți clic pe butonul Previzualizați și Salvați Anunțul pentru a încărca anunțul. În cazul în care informațiile pe care le-ați introdus nu sunt suficiente, nu veți putea continua, ci va fi returnat în locul în care trebuie să introduceți informațiile obligatorii pentru anunț. În cazul în care nu aveți sau nu cunoașteți niciunul dintre informațiile din câmpurile solicitate, încercați să tastați 0 (zero) sau ne puteți contacta. Când publicați un anunț, veți avea opțiunea de a comunica cu un administrator prin chat-ul live afișat în partea DREPT a ecranului. Anunțul dvs. nu va fi publicat decât dacă faceți clic pe butonul SALVA din ambele colțuri din dreapta. După aceea, veți avea opțiunea de a vă promova anunțul. În cazul în care nu doriți să promovați anunțul, alege a treia opțiune FĂRĂ PROMOȚIE și butonul Salvează și închide. Acum puteți vedea lista cu toate anunțurile dvs., unde puteți copia cu ușurință aceleași caracteristici ale anunțului cu acest buton și puteți face modificări în funcție de următorul aparat pe care doriți să îl publicați.
De asemenea, puteți EDITA anunțul dvs. apăsând butonul . Sau dacă aveți nevoie, puteți dezactiva un anunț, faceți clic pe această .
4. Cum să trimiteți un mesaj?
Puteți trimite un mesaj unui vânzător în mai multe moduri:
O condiție necesară pentru utilizarea sistemului de chat Vânzări Mașini este să vă autentificați dacă nu ați făcut-o deja. În caz contrar, nu veți putea utiliza sistemul de chat.
5. Ce pot edita în contul meu?
Pagina Editare cont conține următoarele panouri:
În informațiile de bază, puteți modifica următoarele în contul dvs.:
În informații suplimentare, puteți modifica următoarele în contul dvs.:
Puteți edita toate opțiunile enumerate mai sus. Singurul detaliu din contul dvs. pe care nu îl puteți edita prin această pagină este adresa dvs. de e-mail. În cazul în care trebuie să editați adresa de e-mail, trebuie să ne contactați.
6. Cum îmi pot edita contul?
Puteți accesa pagina Editați Contul din următoarele locații:
7. Cum să-mi reînnoiesc planul de abonament?
Pentru a reînnoi abonamentul, trebuie să faceți clic pe butonul Reînnoire din partea de sus a paginii Anunțurile mele și apoi butonul Cumpărați planul, unde va apărea lista planurilor opționale. Puteți accesa această pagină și din pagina Abonament / Credite / Comenzi. va fi redirecționat către o nouă pagină unde puteți vedea informațiile despre comandă. De asemenea, vi se va cere să introduceți informațiile obligatorii pentru a emite o factură, precum și un formular de plată. Apoi, trebuie să apăsați butonul Comanda acum și să continuați plata.
8. Cum să-mi validez codul promoțional?
Verificarea și validarea codului promoțional se face prin bifarea căsuței Cod I promo, îl puteți găsi în partea de jos a paginii. Pentru a verifica și valida codul dvs. promoțional, trebuie să tastați codul promoțional în casetă și să apăsați butonul Verificați-l, apoi examinați ce oferă și apăsați butonul Aplicați pentru a-l activa. Rețineți că unele coduri promoții vor înlocui abonamentul cu unul nou, iar cel nou îl va înlocui complet pe cel precedent, indiferent de ce este vorba.
9. Ce sunt creditele?
Creditele sunt moneda virtuală în platforma SalesMachinery. Cu aceasta, puteți achiziționa anunțuri suplimentare (în cazul în care ați atins limita permisă a pachetului dvs. actual) și să vă promovați anunțurile. Când doriți să vă promovați anunțurile și dacă nu aveți credite, va apărea un ecran de unde puteți cumpăra creditele rămase.
10. Cum pot achiziționa credite?
Puteți achiziționa credite din panoul de jos din fila Credite, există o casetă în care puteți introduce numărul de credite de care aveți nevoie. În același panou, prețul creditelor selectate va apărea corespunzător numărului de credite selectate. Butonul Comandă vă va duce la o pagină de plată.
11. Cum pot cumpăra mașină / echipament / vehicul / piese de schimb?
Trebuie să fiți un utilizator înregistrat pentru a achiziționa o mașină / vehicul / echipament / piese de schimb pentru prima dată. Dacă doriți doar să vedeți anunțuri, nu trebuie neapărat să aveți un cont Sales Machinery. Dacă încercați să comandați ceva de pe site, veți fi redirecționat către înregistrare. Pentru a cumpăra o mașină / vehicul / echipament / piese de schimb atunci când sunteți autentificat, acum puteți începe căutarea detaliată a echipamentului / mașinii / pieselor de schimb pe care doriți să le cumpărați. Puteți începe căutarea dvs. din pagina Sales Machinery ACASĂ sau dând clic pe butonul CUMPĂRĂ. În orice caz, mai întâi trebuie să alegeți o INDUSTRIE în care mașina dvs. / vehiculul / echipamentul / piesele de schimb se potrivesc cel mai bine, apoi alegeți o categorie și dacă este opțională subcategoria. Astfel veți putea utiliza și aplica filtre pentru o căutare mai detaliată. Cel mai mare avantaj al motorului nostru de filtrare este că puteți vedea doar filtrele pe care le au anunțurile postate din această categorie. În acest fel, puteți economisi și mai mult timp. De exemplu: Dacă sunteți în căutarea unui camion cisternă, trebuie să filtrați mai întâi industria de transport, apoi să filtrați categoria de camioane, după aceea filtrați subcategoria ca autocamioane. Acum puteți vedea lista mărcilor (vor apărea doar mărcile de camioane cisternă publicate în SM) de camioane cisterne, atunci când alegeți o marcă și faceți clic pe butonul APLICARE, veți vedea o listă cu doar modelele publicate pe Platforma Sales Machinery. Puteți adăuga și mai precis căutarea filtrelor prin aplicarea mai multor filtre precum tipul motorului, transmisia, aerul condiționat etc.
După ce analizați lista cu anunțurile postate și alegeți cea mai bună mașină care se potrivește bugetului și locației dvs., trebuie să vă contactați cu vânzătorul. Când selectați anunțul pe care doriți să îl cumpărați mașină / vehicul / echipament / piese de schimb acum puteți continua achiziționarea. Acest lucru este posibil numai contactând vânzătorul prin intermediul site-ului. Există 3 modalități de a contacta vânzătorul:
Puteți găsi aceste 3 metode pe pagina oricărui anunț.
Dacă alegeți prima metodă, întindeți doar butonul pentru a afișa întregul număr de telefon al vânzătorului și a avea o conversație telefonică cu el. Cel mai simplu mod de a face o anchetă cu privire la un anumit anunț fără a înțelege greșit este să menționezi unde ai văzut anunțul (și anume Sales Machienry) și să citești numărul anunțului dacă este convenabil să îl verifici în contul tău înainte de a apela.
Dacă alegeți a doua metodă, apăsați butonul Începe Conversația și începeți o discuție cu vânzătorul. În cazul în care vânzătorul nu este online, acesta va fi informat imediat, întrucât informăm destinatarul căruia i-ați trimis mesajul și acesta va face parte din corespondența istorică de pe site-ul Sales Machinery, atunci când utilizatorul se va autentifica din nou. Cu această metodă nu trebuie să specificați numărul de anunțuri, deoarece pe fereastra de chat a dealerului va apărea.
Dacă alegeți a treia metodă, apăsați butonul Cerere și introduceți ancheta. În cazul în care vânzătorul este online, va vedea imediat mesajul dvs. în fereastra de chat live. În cazul în care dealerul este deconectat, el va primi mesajul dvs. atât pe adresa de e-mail, cât și pe sistemul de chat din Sales Machinery, odată ce va fi conectat din nou.