Industria de producție de camioane este una complexă. În afară de caracterul intensiv al capitalului activității lor, companiile producătoare de camioane au, de asemenea, așteptări ridicate atât din partea guvernului, cât și a clienților, care sunt în mare parte întreprinderi. Drept urmare, ei trebuie să țină pasul cu progresele generale ale industriei și, de asemenea, să își dezvolte propriile margini inovatoare pentru a prospera.
Următoarele sunt 7 dintre acele mărci care au reușit să utilizeze pe scară largă.
Camion Iveco
Indiferent dacă sunt ușoare, medii sau grele, vehiculele comerciale Iveco și-au câștigat o reputație ca fiind unul dintre cele mai bune pentru construcții, pompieri și apărare. Cele trei tipuri de taxe speciale sunt vândute în gamă, New Daily fiind pe prima linie a gamei de vehicule ușoare. Gama medie a producătorului include Eurocargo, în timp ce Stralis și Trakker se află în gama grea.
Seriile S și Z ușoare până la medii sunt vechi și puternice. Iveco-Magirus MK în exclusivitate medie, Ford Cargo și Eurocargo au fost reușiți de greutății EuroStar, PowerStar, Stralis și Trakker și, cel mai recent, S-way, lansat în 2019. Mai ales, EuroStar și Trakker sunt proiectat pentru lucrări de teren și construcții. Iveco Astra este construit pentru construcții grele, petrol și gaze și pentru taxe miniere.
Iveco este un producător de camioane extrem de inovator care aplică produsele sale cele mai noi tehnologii de inginerie. Compania a trecut printr-o serie de exerciții de restructurare în ultimii ani și a achiziționat activ alte mărci. Nu este de mirare că acum reprezintă peste 10% din piața europeană de camioane. Anul trecut, a vândut nu mai puțin de 134.300 de camioane către clienți din întreaga lume.
Camion Mercedes-Benz
Mercedes-Benz. Marca auto germană globală cunoscută pentru calitatea și durabilitatea sa. Fie că este vorba de construcție, distribuție, minerit sau scopuri speciale, Mercedes are un produs care să satisfacă nevoile dumneavoastră. Pentru toate proiectele de construcție, atât pe șantier, cât și pe drum, Axor, în corpul său de oțel, încorporează o mulțime de idei uimitoare care confirmă faptul că o capacitate mare de încărcare și o greutate mică a bordurii pot exista împreună.
Ceea ce este chiar cel mai uimitor este prioritatea înaltă pe care Mercedes o acordă siguranței utilizatorilor produselor sale. Axor, de exemplu, are lumină de zi LED, un sistem de frânare anti-blocare (ABS) și o distanță de frânare deosebit de scurtă. Apoi, dacă doriți un camion pentru distribuție, mergeți la Actros. Actros este fiabil și rentabil și asigură un transport pe distanțe lungi, cu o capacitate de 18 până la 26 de tone. Folosește Active Break Assist 2, un instrument avansat de siguranță care poate răspunde obstacolelor staționare. Diferitele variante de cablu ale Actros ajută, de asemenea, să se asigure că există o soluție pentru cerințele de distribuție ale fiecărui client.
Mai mult, Mercedes realizează camioane speciale, precum Unimog U 4000/5000, a căror capacitate off-road, design compact și robust și posibilități de fixare și montaj nesfârșite vor bifa fiecare dintre caracteristicile dorite ale unui camion versatil.
Începând cu anul 2019, Mercedes avea o cotă de piață de 6% în UE, cu amabilitatea creșterii cererii din partea clienților indigeni.
DAF
Îmbunătățirea eficienței transporturilor a fost întotdeauna obiectivul DAF. Și asta a culminat cu conducerea sa de a produce camioane lider în industrie și servicii conexe. Datorită relației sale îndelungate și înfloritoare cu Leyland, DAF a reușit să extragă vehicule grele pentru o gamă largă de utilizări. Modelele sale actuale includ seria CF, XF și LF.
Seria CF, produsă din 1991, are un propulsor care este atât manual cât și automat, cu sistem de transmisie a vitezei Eaton Fuller 18. Seria XF este o gamă de semi-camioane care se laudă cu camionul internațional al anului 2007, XF 105, o cutie de viteze ZF AS Tronic care vine atât în format electronic, cât și în format manual. Seria XF este alcătuită din semicamioane cu cursă lungă cu cabină peste motor.
Dacă sunteți în căutarea de camioane mai compacte, ușoare și mijlocii, seria DAF LF este acolo. LF 45 și LF 55 vin atât în distribuție, cât și în versiuni de pick-up. La 16 martie 2020, DAF a livrat primul său camion de colectare a deșeurilor electrice către firma olandeză de gestionare a deșeurilor publice, ROVA. Vehiculul, CF Electric 6 × 2 funcționează pe un propulsor electric VDL cu emisii zero și are motorul său alimentat de o baterie cu un conținut total de energie brut de 170 kWh, care poate reîncărca până la 80% capacitate în 30 de minute.
La începutul anului trecut / în 2019, DAF Trucks a avut o perioadă de afaceri foarte bună. Compania a asigurat o cotă de piață de 16,2%, a doua cea mai mare din istoria sa, în segmentul grele, pentru a se lansa în primii 3 mari producători de camioane din Europa. În segmentul serviciilor ușoare, a câștigat peste 7,1% din piața totală a UE. Și, în total, compania a produs 64.090 de camioane.
MAN
MAN este unul dintre cei mai mari producători de camioane din lume. Producătorul din Germania are camioane care vin fie cu motor diesel, fie cu motor natural și care funcționează bine atât în scopuri comerciale, cât și militare. Categoria camioanelor comerciale include mărcile LE, ME, FE, CLA, TGL, TGM, TGA, TGX / TGS și MAN TGE.
CLA este un camion cu sarcină medie până la grea, cu un tip de corp de control înainte. Vehiculul are o opțiune exclusivă a unui motor diesel turbo cu șase cilindri. TGL, TGM și TGX / TGS aparțin tuturor gamei TG și au un grup de instrumente complet digital, în timp ce TGA nu mai este în producție. Cu TGE, însă, MAN oferă un standard mai ridicat de servicii pentru clienții profesioniști.
MAN produce, de asemenea, camioane tactice pentru sarcini militare. Camioanele în acest scop sunt HX, LX / FX și SX. În 2019, Man Truck & Bus a înregistrat venituri de aproximativ 11 miliarde de euro și un profit operațional de 371 de milioane de euro.
Camion Ford (NYS: F)
Dincolo de reputația sa de inițiator istoric al producției de automobile pe scară largă și al managementului forței de muncă industriale, Ford deține, de asemenea, recordul pentru realizarea uneia dintre cele mai bune mărci de camioane. Seria Ford F, care este în producție din 1948, este alcătuită atât din camioane ușoare, cât și din grele. Camioanele din gama de vehicule ușoare sunt comercializate sub formă de camionete mari.
Pe de altă parte, gama grea, cunoscută și sub numele de seria Super Duty, cuprinde camioane cu șasiu, camioane cu serviciu mediu și camioane de ridicare. În prezent, seria Ford F constă din pickup-uri F-250, F-450 Super Duty, cabine de șasiu F-450/550 Super Duty, camioane F-650/750 Super Duty Class 6-8 și pickup F-150 , cel mai popular dintre ei.
F-150, aflat acum în a treisprezecea generație, a fost primul pickup cu control de croazieră adaptiv, care, din motive de siguranță, permite reglarea vitezei cu senzori radar. Versiunea sa electrică, F-150 Electric Pickup, trebuie să ajungă la producție după reîmprospătarea seriei F 2021. Mașinile Ford sunt populare mai ales în America de Nord. Doar în primul trimestru al anului 2019, compania a înregistrat o marjă de profit de 6,1%. Cu toate acestea, cererea mai mică în China și America de Sud a fost anularea companiei, fiind responsabilă pentru cel puțin o pierdere de exploatare de 100 de milioane de dolari în timpul trimestrului.
Camioane Renault
Dacă doriți un camion cu interiorul cel mai robust și rezistent, ar trebui să mergeți pentru un camion Renault. Camioanele Renault sunt potrivite pentru o varietate de scopuri, care includ livrarea, distribuția și construcția. Renault Master și Renault Maxity, de exemplu, au fost ambele construite pentru livrare. Maestrul vine sub forma unei autoutilitare superioare de dimensiuni medii, în timp ce Maxity a fost dezvoltat ca un camion comercial ușor, cu un stil de cabină peste motor.
În scop de distribuție, Renault Trucks D, o gamă de vehicule cu serviciu mediu, este perfectă. Lansat ca succesor al Midlum, motorul D se rulează pe un sistem de transmisie automată cu mai multe stiluri de caroserie. Pentru construcții, ai chiar mai multe opțiuni. Renault Trucks C și Renault Trucks K, două game de camioane de mare utilitate, sunt disponibile pentru dumneavoastră. Fără a sacrifica confortul și siguranța, acestea funcționează cu un sistem de tracțiune hidrostatică temporară și, respectiv, cu un sistem integral.
Poate că diversele oferte ale companiei explică de ce se bucură de o creștere constantă a veniturilor în ultimii cinci ani. În 2018, a facturat un volum total de 54.868 de vehicule, în creștere cu 10% față de anul precedent și a înregistrat o creștere medie a vânzărilor de 11% pentru vehiculele comerciale ușoare, medii și grele. În același an, compania a reușit să-și crească vânzările în Africa cu un procent ridicat de 25%.
Scania
Scania lucrează de peste 125 de ani. Și ajută alte companii de mult timp. Producătorul suedez, în acei ani, a dobândit pe deplin cunoștințele necesare pentru a produce vehicule suficient de fiabile și eficiente pentru a spori efectiv profitabilitatea companiilor care le utilizează. De fapt, acesta încearcă întotdeauna să-și înțeleagă clienții mai întâi și apoi să le ofere pachete de servicii personalizate. Lista industriilor acoperite de Scania include construcții, comerț cu amănuntul, agricultură, produse petrochimice și chiar silvicultură!
Dacă aveți obligații de distribuție și transport pe termen scurt, atunci seria L pe care compania a lansat-o în decembrie 2017 este pentru dvs. Seria de nouă generație este concepută special pentru condițiile orașului congestionat. Este inclus în trei linii: L-Cab Day Low, cea mai mică din gama preferată pentru înălțimea sa, L-Cab Day Normal cu intrare scăzută și vizibilitate excepțională, și L-Cab Day High, funcționarea confortabilă perfectă mediu pentru oraș. Pentru această serie, producătorul dispune de o gamă largă de tracțiuni, asigurându-vă astfel că puteți obține întotdeauna o potrivire bazată pe specificații diferite, cum ar fi cutia de viteze, angrenajul punții spate, configurația osiei și înălțimea șasiului, printre altele.
Pe lângă seria L, s-ar putea să doriți să încercați și oricare dintre produsele vechi ale altor producători, care includ seria P, G, R și S, în funcție de nevoile afacerii dvs. Scania a crescut constant venituri, vânzările nete din 2018 crescând cu peste 11% în 2019.